Формування відповідальності у дітей молодшого шкільного віку

432_title[1]

Яка буває відповідальність? Кримінальна, цивільна, дисциплінарна, адміністративна, соціальна, професійна; педагога, вченого, лікаря, робітника, інженера, політика, військового, чиновника; об’єктивна і суб’єктивна; індивідуальна, особиста і колективна; ретроспективна (відповідальність за здійснену дію), теперішня і перспективна (відповідальність за те, що необхідно здійснити). За що можна нести відповідальність? За результат, діяльність і бездіяльність. Що з нею робити? Відповідальність можна брати, приймати, нести, перекладати, делегувати, покладати, приписувати собі, іншому чи ситуації, виховувати, усвідомлювати. Відповідальними можуть бути люди, стосунки, залежність, дії, вчинки, поведінка.
Відповідальність можна привести до певних кількісних параметрів: норми і міри, ступеню, рівня, долі, частини. Відповідальність розглядається на різних рівнях: свідомому і несвідомому, зовнішньому і внутрішньому. Неможливо уявити повноцінне існування людини в соціальному довкіллі без такої базової якості як відповідальність, оскільки вона допомагає організувати життєдіяльність людини, зробити її успішною.
Детальніше читайте в статті Л.Кравчук. Готуємося до батьківських зборів: формування відповідальності у дітей молодшого шкільного віку

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*