Як допомогти дитині полюбити виконувати домашні завдання? (частина 2)

polubit-domashku

Починайте зі складного. Досвідчені батьки знають, що найпродуктивніше дитина працює на початку виконання домашніх завдань, тому обирають з усього списку того, що потрібно вивчити, найскладніше завдання та пропонують дитині почати саме з нього. На сам же кінець можна виконати більш творче завдання, яке не потребує настільки сильної концентрації уваги.
Або ж ви можете запропонувати дитині виконувати домашні завдання «у кілька підходів»: найскладніше завдання – трохи простіше – найпростіше – відпочинок (фізична активність, гра, прогулянка, вечеря і т ін.). І другий «підхід»: знову найскладніше завдання – трохи простіше і, на сам кінець, – творче, що допоможе трохи розслабитись.

Будьте поряд, будьте в курсі того, чим зайнята дитина. Це не означає, що потрібно робити щось за дитину, але важливо дати їй відчуття підтримки, того, що ви «на одній хвилі» з нею, а в складний момент можна буде проконсультуватися, попросити поради чи допомоги.

Підключіть фантазію! Буває, інколи дуже складно всадити дитину за уроки, особливо, якщо попереду завдання з не улюбленого предмету, який школяр вважає складним та нудним. Як же бути, якщо всі попередні поради не вирішують проблеми? Спробуйте перетворити виконання завдань на гру, тобто піднесіть дитині її звичні обов’язки під новим соусом.
Багато школярів дивуються, що, наприклад, математика теж може бути цікавою і веселою, що це не лише нудні приклади та незрозумілі задачі, які потрібно розв’язувати, нерухомо схилившись над зошитом та втупившись у книжку. Ви можете написати приклади на зворотній стороні пазлу, і, коли приклад буде розв’язано вірно, – можна перевертати частинки головоломки малюнком догори, а потім, як нагорода за всі правильно розв’язані приклади – можна трішки розслабитись, погравши із пазлом.
Залучайте до виконання домашнього завдання інші улюблені іграшки дитини, наприклад – до кожної ляльки (машини) є свій приклад, а на ляльчиних вбраннячках (гаражах машин) – цифри, одна з яких є правильною відповіддю, розв’язанням приклада. Таким чином, розв’язавши приклад, дитина може взяти відповідне вбрання (з цифрою-відповіддю) та одягти на ляльку, або загнати машину в гараж (позначений відповідною цифрою). Словом, фантазуйте!
Інколи, коли задача ніяк «не йде» можна спробувати вигадати нову умову з аналогічними числами, які вказані в підручнику. Можливо дитині цікавіше та простіше буде визначати не скільки кілометрів має проїхати вантажівка з пункту А в пункт В, а скільки поверхів потрібно подолати Людині-Павуку, в погоні за злочинцем, що заховався на даху хмарочоса.

Намагайтесь, аби канцтовари дитини були яскравими і подобались їй, заохочували працювати з ними. Адже писати в красивому зошиті яскравою ручкою з улюбленим героєм набагато веселіше!

Автор: Марта Павлюк

Джерело: mama-tato.com.ua

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *


*